الجمعة، سبتمبر 21، 2007

عزيز عيني


....وخبيني
ف نن عنيكي من جوّه
أنا اللي استاهل اللّـحظا دي مش هوّا
أنا الساكت/ومش قايل
أنا المحتاج/ومش طايل
أبوح ليكي
وأحلف بيكي كل صباح
عشان العشق لعيونك
ماعدش مباح
وممنوع الغنا كلّه
وممنوع الكلام..كلّه
وممنوعه الإيدين تتمس
: عزيز عيني
ماتحلمليش
ولاتستنى يوم حلمك
يكون حلمي
أنا غيرك ومش زيك
بسيـــــط... جدا
لاواخد م القمر..لوني
ولا م الفجر لحظة عشق لو يدّن
وباتعصّب قوي..جداً
واغير واتشدّ لعيونك
وادوب / أضعف / أضيع جداً
وحابب ضحكتك..جداً
ومحتاجلك
حقيقي بجد
آآآآه ...جداً
بلاأحلام
بلابكره
ولاممنوع
.
.
.

...خلاص الوقت
ضمّيني
كمان
أكتر
قوي..
دلوقت

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

ينفع اقول عليك ساحر الكلمات
ما اروع كلماتك الساحرة
والاروع سماعها بصوتك يا عصفور

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...

عصفور الشعر

وها أنا أقف أمام رائعة أخرى من روائعك مندهشة حتى الإبهار
إحساسك يفوق الخيال في رقته مع هذا اللحن الرائع
أجدت التغريد بالعذوبة التي ارتسمت ملامحها هنا
فهامت المشاعر طربا من عزفك الساحر للألباب والآسر للقلوب
دعني أهمس إليك
كلما كان الإنسان جميلا من داخله
كانت كلماته أجمل من خارجها

تحياتي
ليلة عشق

غير معرف يقول...

رحله رائعة قضيتها هنا

وفي نهايتها كان يجب أن أشكرك أيها
المبدع (قوي) .
هاني رمضان

غير معرف يقول...

أنا غيرك ومش زيك
بسيـــــط... جدا
لاواخد م القمر..لوني
ولا م الفجر لحظة عشق لو يدّن
وباتعصّب قوي..جداً
واغير واتشدّ لعيونك
وادوب / أضعف / أضيع جداً
وحابب ضحكتك..جداً
ومحتاجلك
حقيقي بجد

--

مش ممكن البساطة والتلقائية
والجمال اللي خلاّني أفوّت من عيني دمعة غصب عني
عشان لما الجمال بيبقى عبقري
مقدرش آخد نفسي قدامه

مساء الخيرات :)

غير معرف يقول...

محتجالك قوي جدا _ووحشني جدا جدا

غير معرف يقول...

محتجاللك جدااا ووحشني جداااا وبحبك جدااا....

غير معرف يقول...

محتجاللك جدااااا ووحشني جدااا وبحبك جداااا

Unknown يقول...

وأنا كمان وحشتيني جدااااا وحبك جدااااا وأموت فيكي جدااااا

Unknown يقول...

وأنا كمان وحشتيني جدااااا وحبك جدااااا وأموت فيكي جدااااا