الجمعة، سبتمبر 21، 2007

ولسّه

مع الشاعر أشرف فايز


ولسه الوعد ياصاحبي
قدر مكتوب
لانا خايف
ولا مغلوب
أنا راسي براس الحلم
مرفوعه
واقول الكلمه
مسموعه
أنا حرّيف في ملعبها
وهلعبها
وارقّص في الهوا خوفي
واقول الشعر واتعكزعلى كفوفي
وهاتراهن مع الأيام
لو دق الزمان كتفي
أنا سندان
وانا في الآخر..الآخر
وانا الكسبان


هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

شخصية مختلفة تماما عن اللى بقراه عنك ، انا متفقة مع كل اللى بيقرووو ليك انك رائع لكن ردى انا عليك مش عشان اقولك شعرك حلو ، بقدر ماهو انى عاوزة افهم وانا بستمتع ودة المغزى انا مش عارفة ليه حاسة انك مختلف عن المرات اللى فاتت ... جاوبنى يمكن انا احساسى غلط او يمكن هى لحظة فرح انت عيشتها ودونتها قبل ما تضيع ....ياترى ايه ؟؟؟

غير معرف يقول...

ربما اكون عشقت اكثر اشعارك التي تتغزل فيها بالحب

لذلك لم احب هذه كثيراً

وإن كنت احترمتها

غير معرف يقول...

دى ثقتك بنفسك العاليه قوى بس تستحق-انت فعلا حريف